~ makam nabi, muzium kereta dan irbid ~


cakap nak upload gambar esok(hari ni) tapi dah nak masuk keesokan hari jugak berjaya upload gambar...tu pun sikit dulu berjaya..huhu..penat tak habis lagi..dan kaki mula rasa lenguh2..nampak sangat lama x exercise =_=  tak mau story panjang2..tengok gambar terus ye..sekarang dila nak tunjuk dulu perjalanan yang pertama iaitu makam nabi dan sahabatnya..dan muzium kereta..semuanya kat amman..sebelum sampai irbid g sini dulu..makam nabi tak ambik gambar banyak pun..sikit je..muzium kereta lak membuatkan saya teruja sebab semuanya hebat2..kereta yang pernah digunakan raja2 dahulu..irbid lak langsung tak ambik gambar..tak tahu nak ambik gambar pe sebab semuanya kedai makanan yang banyak..takde mood sebab perut minta diisi..huhu..jom tengok gambar! :D














Salam Sayang...

5 comments:

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)