~ dosa,dosa dan dosa ~



kadang-kadang rasa diri ni banyak je dosa..dosa2 yang lalu dan sekarang..dosa tu kadang-kadang kita lakukan tanpa kita sedar..yes!banyak yang kita tak sedar dari yang sedar...so..ayuh kita sama-sama banyakkan istighfar, solat taubat dan sentiasa berzikir kepadaNya...Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang... <3


Astaghfirullahal 'azim...


Salam Sayang...

~ ingat main2...betul rupenya! huhu.. ~


** entry panjang just for my hubby...

encik suami aka hubby...saya ingat awak main2 je ngan saya...

hari tu awak dapat rezeki lebih...saya cakap tak mau belanja saya ke?awak senyum...

esok dan beberapa minggu lepas tu awak cakap best 'benda' yang kawan awak beli tu...tak nak ke?uishh..kalau bagi free mesti la nak..tapi awak cakap awak main2 je...saya tahu...awak mesti beli untuk awak dulu kan..dah lama awak nak..cuma jenis lain...

awak asyik duk puji nak yang tu ke..nak yang lain....saya cakap saya nak yang tu...saya gurau je...

kelmarin saya duk tengok2 'benda' yang saya nak tu kat youtube..awak asyik duk sebut,saya jadi teringin la...saya tak pernah beli benda2 mahal macam tu...tengok saja pun jadi ler...kan...awak lak duk tanya nak yang tu ke yang tuuuuuu...saya tengok2 dan cakap...saya rasa yang tuuu lagi baik...memudahkan saya guna untuk belajar...awak senyum lagi...frust saya..asyik senyum je...

bila kita g pasar semalam nak beli barang dapur,awak cakap lagi nak ke benda tu?saya cakap nak..kalau ada...kat sini bukan ada sangat pun..awak gelak..awak cakap ingat betul2 nak belikan ke?saya tahu...saya cakap je..sape suruh tanya...lepas balik pasar awak keluar ngan kawan awak..

balik je rumah..awak senyum2..kenapa dengan suami saya ni??huhu...awak keluarkan something dari belakang awak...nah!untuk sayang.....

waaaa!! saya terharu sangat2!!saya ingat awak main2...ingat awak nak belikan untuk awak...sukanye!! thank u abang.....ni sayang lebih2 ni..selalu buat kejutan.. nak nangis rasa..dan mulut saya ketawa dengan riangnya! 10 minit saya tak henti2 hepi.... awak pun turut gelak2 lucu dengan sikap terharu saya tuu..maluuu saya =_=


you know what??

 
samsung s2
samsung galaxy note...


yang mana saya pilih?? i chose samsung galaxy note... banyak kelebihan dia...dan yang seronok, leh buat nota untuk saya study..xyah pegang kertas dah..sebab kertas selalu hilang kalau duk ngan saya..=_= 

abang...love u so much...terharu sayang tak habis lagi ni..sob sob :') 10x hug for you...much than others day..hihi... <3 <3 <3


P/S : sesiapa yg terbaca ni...doakan kitorang dapat anak cepat2 ye...kembar pun takpe... :D thank you dear friends ;)


Salam Sayang...

~ saya tak malu!





korang rasa malu ke pegang tangan mak atau ayah bila pergi jalan mana-mana??saya tak malu...saya bangga! kalau boleh saya nak sangat2 pegang tangan diorang sampai bila-bila walaupun dah besar dan dah kahwin...sekarang saya cuma ada mak..dan saya akan pegang tangan mak bila berjalan...pegang erat2...sampaikan mak saya tengok saya dan cakap,''uish,kamu dah besar2 ni,dah nak kahwin dah...tak malu ke pegang tangan mak?''....


saya akan jawab...tak maluuuu pun...saya bangga pegang tangan mak..biar semua orang tahu saya sayaaang mak saya sangat2...saya tak nak mak jatuh..saya nak mak ikut je mana saya pergi..biar orang cakap saya anak manja pun..bukan manja ngan orang lain..manja ngan mak sendiri...saya takkan pegang tangan orang lain selain mak saya....saya takkan ngada2 nak pegang tangan pakwe or tunang saya...dia bukan milik saya lagi...mak milik saya selama2nya...

dan...sekarang selepas kahwin pun saya akan pegang tangan mak saya...erat2...hubby sebelah kiri,mak sebelah kanan,saya tengah2...hehe....rinduu mak...tak sabar nak jumpa mak kat sini...mintak2 la tercapai impian mak nak datang sini dan pergi mekkah....akan saya bawa mak nanti dari sini....hubby nak tolong mak..kitorang sama2 tolong ye...
mak malu nak bergambar..ni setelah kena paksa..tu pun masa saya umur 18..
miss my mum.....always miss n love <3

Salam Sayang...

~ sedapnye! ^_^





hari ni makan begedil daging ngan sotong goreng tepung..sedap2 ^_^

nak cakap tu je.. :P tak tahu nak post pe...hihi...tata ;)



Salam Sayang...

~ contest doodle glider ~


tak mau cakap pape..malu dengan doodle ni..doodle i perempuan tau,siap pakai reben :P jangan jatuh2,duk leklok ye sayang... <3



Salam Sayang...

~ tudung 3 or 2 tone ~




hari ni mesej dengan akak dalam fb..dia cakap dia ada beli tudung bawal 3 tone..cantik...so bila tengok sendiri kat page fb jualan tudung ni,memang cantik! tudung jenis 2 atau 3 colour..warna warni pun ada...teringin nak beli..tapi nanti la dulu...nanti balik malaysia nanti :)


nak tengok gak?jom! ada dua page...kat page aidijuma.com atau sini..korang tengok kat photo dia ek...

ni 3 tone...comel kan? :D


ni jenis warna warni..



ni 2 tone..eee..geramnye tengok warna ni... ^_^



apa lagi?nak ler tu...hehe


Salam Sayang...