~ nak mimpi menjadi kenyataan ! ~




sejak beberapa hari ni kan...selalu mimpi yang pelik2 tapi best...mimpi benda sama tapi berlainan situasi...yang terbaru lak lagi best dari mimpi lama...yang baru ni tak pelik..tapi sangat2 ingin mimipi tu jadi kenyataan...

mimpi ape??hehe..tak boleh gitahu...kalau mimpi tu jadi kenyataan suatu hari nanti....akan saya bagitahu..tapi ishh...betul2 nak jadi macam tu....tak mustahil kalau betul2 jadi...nak tahu jugak?teka2 la ek..hee.. :P

yang penting doakan doa saya dan suami makbul oleh Allah dan doakan kebahagiaan kami ye..thank you ;) <3

semoga perjalanan umi(mak mertua) selamat sampai di korea dan semoga perjalanan saya dan suami malam ni ke aqabah dan laut mati selamat....amin... <3



Salam Sayang...

~ kahwin ke belajar? (^_^)



uish..lama xupdate blog tiba2 keluar post tajuk ni..hehe...bukan pe...berkenan ngan video rancangan semanis kurma ni...sesuai bebenor nak jawab pertanyaan kawan2 yang duk tanya saya boleh ke nak kahwin time saya dan suami tengah belajar ni...tak ganggu ke...kenapa nak kahwin awal... :D haa...semua tu terjawab dalam video ni ye....yang diexplain oleh ustazah bahiyah,ustaz sheikh dan ustaz zamri....

bak kata ustazah,..bila dah ada berkenan kat hati..cepat2 ler ek...bila xleh nak cepat2 kahwin..jauh2kan la ek... :D


Salam Sayang...