~ nak mimpi menjadi kenyataan ! ~




sejak beberapa hari ni kan...selalu mimpi yang pelik2 tapi best...mimpi benda sama tapi berlainan situasi...yang terbaru lak lagi best dari mimpi lama...yang baru ni tak pelik..tapi sangat2 ingin mimipi tu jadi kenyataan...

mimpi ape??hehe..tak boleh gitahu...kalau mimpi tu jadi kenyataan suatu hari nanti....akan saya bagitahu..tapi ishh...betul2 nak jadi macam tu....tak mustahil kalau betul2 jadi...nak tahu jugak?teka2 la ek..hee.. :P

yang penting doakan doa saya dan suami makbul oleh Allah dan doakan kebahagiaan kami ye..thank you ;) <3

semoga perjalanan umi(mak mertua) selamat sampai di korea dan semoga perjalanan saya dan suami malam ni ke aqabah dan laut mati selamat....amin... <3



Salam Sayang...

8 comments:

  1. mimpi nk dapat baby lah tu..:D

    ReplyDelete
  2. semoga mimpi dila jd kenyataan..dan dila selamat dlm perjalanan...

    ReplyDelete
  3. mimpi ade baby ?

    semogaa selamat sampai amin :)

    ReplyDelete
  4. semoga semua selamat pergi dan balik...
    dan semoga impian awk dan suami termakbul... amin... :)

    ReplyDelete
  5. mmpi apakah? jeng2. hehe. moga apa yang anda inginkan dimakbulkanNya. amin :)

    ReplyDelete
  6. mudah-mudahan ye..saye suke tengok org len bahagia..moga awak dan suami bahagia dunia akhirat

    ReplyDelete
  7. insyaALLAH, moga apa yang diimpikan tu jadi kenyataan... bestnyer ke aqabah dan laut mati.. bila la is akan sampai....

    ReplyDelete
  8. salam kaisara.slam perkenalan:)

    mimpi pe 2?sy pun selalu mengharapkan mimpi n angan2 dimakbulkan oleh Allah..

    ReplyDelete

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)