~ kahwin ke belajar? (^_^)



uish..lama xupdate blog tiba2 keluar post tajuk ni..hehe...bukan pe...berkenan ngan video rancangan semanis kurma ni...sesuai bebenor nak jawab pertanyaan kawan2 yang duk tanya saya boleh ke nak kahwin time saya dan suami tengah belajar ni...tak ganggu ke...kenapa nak kahwin awal... :D haa...semua tu terjawab dalam video ni ye....yang diexplain oleh ustazah bahiyah,ustaz sheikh dan ustaz zamri....

bak kata ustazah,..bila dah ada berkenan kat hati..cepat2 ler ek...bila xleh nak cepat2 kahwin..jauh2kan la ek... :D


Salam Sayang...

10 comments:

  1. kite siap ajak mak ayah dengar sekali .hehe

    ReplyDelete
  2. kalau yakin dapat balance x salahkan..hehe..

    ReplyDelete
  3. ayah tetap dengan pendiriannye. tunggu habis belajar :D

    ReplyDelete
  4. ne mesti student ramai suka tengok ..

    ReplyDelete
  5. kalau boleh bahagikan masa dgn bijak xde mslh..
    tapi sy yakin sy xleh sbb 2 abiskan study dulu baru pkir kawen

    ReplyDelete
  6. xsalah kawen awal klu pndai bahagikan masa dgn baik. lgpon kawen awal kan elakkan maksiat. Hee ^^

    **Tapi sy xleh sbb masih x b'sedia lg. Huu. Nk stdy bg abs dlu bru pk kawen :DD

    Moga Dila n suami hepy always ! ^^

    ReplyDelete

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)