~ seronok..tapi takut! ngee ;)



seronok,tapi takut! itu la yang dila rasa sekarang ni...dah 2 weeks dila sambung belajar balik..serius! seronok sangat2 jumpa kawan kelas lama..rindu bila xjumpa 1 tahun extend tahun lepas...banyak betul benda nak borak..hehe..tapi takut bila masuknye kuliah, ustaz dan ustazah mula tanya balik apa yang dah belajar sem lepas..alamak! habis la! saya xbelajar subject2 dulu...memang terlopong ler...hehe...


tapi Alhamdulillah la subjek lain xbanyak sebut benda2 yang lepas..lega sikit...so nervous ok bila ustazah ajukan soalan kat kuliah yang besar gedabak tu,..dibuatnya kena panggil nama kite,ambik! malu kat situ..heee...assignment xyah cakap..berlambak! semua nak submit sebelum raya haji..3 minggu je ada masa...waa! memang sibuk..sampai nak update blog xmenyempat...terbiar kosong tanpa pengunjung sebab xblogwalking..sedih..sob sob...rindunya nak jadi suri rumah sepenuh masa..hikhik

now jadi suri rumah separuh masa...malam je..sebab kelas sampai malam..masak pun malam je..cik abang dah start kerja...Alhamdulillah rezeki melimpah2 bulan ni! syukur...nanti dila cite lain kali ye...tengah excited ni..hehe...


k.bye!..rindunya korang! ;) Assalamualaikum;)





Salam Sayang...