~ saya tak malu!





korang rasa malu ke pegang tangan mak atau ayah bila pergi jalan mana-mana??saya tak malu...saya bangga! kalau boleh saya nak sangat2 pegang tangan diorang sampai bila-bila walaupun dah besar dan dah kahwin...sekarang saya cuma ada mak..dan saya akan pegang tangan mak bila berjalan...pegang erat2...sampaikan mak saya tengok saya dan cakap,''uish,kamu dah besar2 ni,dah nak kahwin dah...tak malu ke pegang tangan mak?''....


saya akan jawab...tak maluuuu pun...saya bangga pegang tangan mak..biar semua orang tahu saya sayaaang mak saya sangat2...saya tak nak mak jatuh..saya nak mak ikut je mana saya pergi..biar orang cakap saya anak manja pun..bukan manja ngan orang lain..manja ngan mak sendiri...saya takkan pegang tangan orang lain selain mak saya....saya takkan ngada2 nak pegang tangan pakwe or tunang saya...dia bukan milik saya lagi...mak milik saya selama2nya...

dan...sekarang selepas kahwin pun saya akan pegang tangan mak saya...erat2...hubby sebelah kiri,mak sebelah kanan,saya tengah2...hehe....rinduu mak...tak sabar nak jumpa mak kat sini...mintak2 la tercapai impian mak nak datang sini dan pergi mekkah....akan saya bawa mak nanti dari sini....hubby nak tolong mak..kitorang sama2 tolong ye...
mak malu nak bergambar..ni setelah kena paksa..tu pun masa saya umur 18..
miss my mum.....always miss n love <3

Salam Sayang...

13 comments:

  1. hehe~ masa Kak Dila x kahwin lg tu~ ibu hanya seorang, xde gantinya :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. knangan masa bujang dulu..huhu..lpas kwin nk wat cmtu gak,,cuma hr tu xsempt,trus dtg sni lpas kwin..yup..ibu just sorang :)

      Delete
  2. peringatan ni~ hehe~ terima kasih :)

    ReplyDelete
  3. dengan mak la sy pelok kuat2 ,,

    ReplyDelete
  4. omelll! sweet sweet je. anak solehah ni. ;)

    ReplyDelete
  5. kan..buat apa nak malu..kecik2 dulu asyik nak capai tgn diorg jaa..haha..

    mama huns apon susah sgt kalau nak ajk brgmbar..:P

    ReplyDelete
  6. salam....
    saya x malu & x pernah malu nk pgg tgn mak :)
    Insyaallah keadaan ni xkn berubah sampai bile2.. amin...
    syg mak

    ReplyDelete
  7. hehe , saya pun xmalu nak komen blog akak nih .. hee~ :p

    ReplyDelete
  8. terharu baca entry ni.. ckj pun tak malu nak pegang tangan mak ckj.. nice entry.. mudah-mudahan mak kaisara dapat juga sampai ke mekah.. :)

    ReplyDelete
  9. xkn malu pgg tgn mak n mak lah sgla2nya...sbb 2 x penah da rhsia ngn mak...mak tmpt mgdu n luah perasaan...hehe ^_^

    ReplyDelete
  10. aloloo sweet nye dia.. hopefully anak2 i x malu to hold my hand bile diorg besar nnt :-) amin..

    ReplyDelete

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)