~ rindu..serindu rindunyaaaa.......~






tajuk tu macam lagu jiwang zaman dulu kan?rinduuuuu....rindu serindu rindunyaaaaa...oooooo....dah!jangan nyanyi!nanti tak pasal2 hujan! huhu... :D

gambar kat atas tu gambar anak2 buah kite...rindu sangat2 ngan diorang! uish..dah berapa lama tak jumpa..nak dekat 6 7 bulan dah...huhu..mana tak rindu..memang rapat sangat2 ngan diorang ni..dari perut kakak lagi kite duk main2 ngan dia..kan leh rasa bayi menendang..bila dia tendang kite mula la cakap kat akak nak tengok dan rasa..memang rasa dan nampak bentuk kaki tendang tu!wah!tak sabarnye nak rasa sendiri ... :P


ok..nama saya adib aiman..just call aiman..(tolong perkenalkan diri dia).. ;) saya dah masuk 4 tahun tau..dah g sekolah tadika dah..saya rajin study..kalau boleh tiap2 hari saya nak g sekolah..hehe.. :P hobi saya??kacau cik la!haha... :r

adoii..aiman ni memang ler..pantang ada cik la kat tepi konfem dia kacau..dia gigit tangan la,tarik telinga la..pukul cik la la..cik la kena dera!waaa!!huhu..tapi best...bila suka gaduh dengan dia,bila duk jauh memang terasa rindu!macam anak dan mak dah ni.. :D



yang lagi comel ni pulak....nama saya adib amnan..adik kepada aiman...comel tak saya??hehe...saya dah 1 tahun 4 bulan...hobi??suka gelak...pantang orang senyum depan saya saya terus gelak..haha...(terlebih gumbira).. :P

amnan ni memang camtu..asyik gelak je kerja dia..sape2 tension boleh ler duk tepi dia..konfem hilang tension...memang suka gelak..tak lawak pun dia gelak..hehe...dulu dia tembam sangat2.sekarang dah kurus dah sikit sebab asyik demam..aii..suka gelak pun demam jugak kamu ye..kesian.huhu..bawah ni video dia gelak..masa ni tak sampai 1 tahun lagi... :D




yang laaagi tembam ni muaz...nik mohd muaz mua'fi..mua'fi tu sempena hari raya sebab lahir dekat raya...maksudnya bermaafan...apela abang kite ni..huhu..ni baru anak abang...tadi anak akak...abang ni kahwin 3 tahun baru dapat rezeki anak tau...jadi konfem anak ni disayangi dengan sepenuh hatinya..hehe...muka dia macam kak ipar kite...

tahu tak,tak sampai 3 bulan lagi tak jumpa dia hari tu dah tembam dah...eee...rasa nak cubit2 je pipi dia ni..sempat jumpa 1 bulan je...huhu 


3 jela anak buah kite...anak kite??tunggu ye..doa2 la ada rezeki jap g....aminnn... :D


Salam Sayang...

11 comments:

  1. kaisara tu namer dila kn?aiman name ank sedare ke? ingtkn nama hubby or ayah:)

    ReplyDelete
  2. alolo comel nye.same cam kite anak buah pun ade 3 org gak..rindu gak dorang :p

    awak..hehe..tengok muka awak soft 2..kalau rezki tak kemana ya awak
    usaha doa ya..peace..heppi blogging
    rjin2 singgh

    ReplyDelete
  3. huhuhuhu... comelnyeeee!!!! aiman dah besar dah 4 tahun. moga rajin belajar :D amnan comel je dengan pakai macam snowcap tu... uuhuhuh alolo.. tapi kesian demam :( moga dia tak sakit lagi lepas ni! huhu. amin~ muaz mua'fi... unik nama tu! moga nama tu melekat pada sifat muaz :D

    ReplyDelete
  4. @ayumi comot :
    hehe..sebenarnya kaisara tu nama rekaan dila je...yg bermaksud permaisuri...aiman tu nama hubby dila..dia pun nama aiman..aizul aiman nama pnuh dia..;)

    ReplyDelete
  5. @cik aya :
    ada 3 jgk?best kan ada ramai anak buah..leh kacau..hehe
    insyaAllah kalau ada rezeki..doakan tau..okies..nanti dila jenguk lagi blog aya;)

    ReplyDelete
  6. @ciksukaberangan :
    ahah,dila pun xsedar dh 4 thun aiman..huhu..amnan dh kurus skit..tp mkn bnyk..hehe..
    muaz insyaAllah seindah namanya... :)

    ReplyDelete
  7. wah2.. bestnya ada anak buah... CKJ tak de.. huhuhu.. semua lelaki.. wah2..

    geram la tgk mereka.. sebab tu la awak rindu kat mereka kan? hehe.. jeles nye! huhu..

    ReplyDelete
  8. comelnya anak nak buah dila. hee. geram je tgk~ macam nak cubit2 je. mesti manja kan. suka la. hee ^^

    Moga anak anak buah dila jd anak anak yg soleh. Amin amin amin.. :))

    Btw, moga dila cepat cepat pregnant n rasa ada anak sndri pulak. hee. mesti comel cam dila jugak kan? ^^

    ReplyDelete
  9. Eee... semua anak buah dia comel-comel tau. Mana tak buat makcik dia rindu serindu-rindunya. Hehehe...

    Akak dah follow awak jugak. Thanks sudi jengah akak :)

    ReplyDelete

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)