~ adnan sempit 2 best! ;) ~


sekarang baru kul 12.30 kat sini..kalau malaysia dah pukul 6.30 pagi..beza 6 jam..lama tu...hehe..lepas isyak tadi syok sangat2 tengok wayang adnan sempit ngan cik abang...layan cite sambil makan nasi... ;)

makan nasi kat wayang??boleh ker??boleh la..apa lak tak boleh...kat sini nak makan ape pun boleh depan wayang...tak payah bayar puuuunnnn....siap leh buka lampu lagi..wayang dalam rumah der...hehe :P

cite adnan sempit 2 ni memang kelakar..tak sah kalu sam berlakon tak lawak..dengan muka comel dia yang selamba buat lawak tu,konfem korang gelak2 bila tengok..tadi tengok sambil makan nasi pun duk gelak2...nasib tak tersembur nasi tu... :D

nak tengok?download ler..kite pun tak reti nak wat sebab cik abang yag downloadkan..huhu..kat laman web syok.com...cite pe je mesti cepat dia keluar..tak yah beli tiket wayang..jimat... :D

ok la..tu je nak cakap..err..ke kita yang lambat tengok cite ni??biasa ler..selalu naik ketapi.. :p



Salam Sayang...

7 comments:

  1. tak tengok lagi filem tu.. btw, Kak Dila dok kat mana skrang ni? study kat len eyh? dh lama nk tanya tp asyik lupa aje.. hehe :D

    ReplyDelete
  2. hehe..dah tgk dah hari ke3 ditayangkan ari tu..

    tapi da kuar astro first kan..

    ReplyDelete
  3. terbaik lah cite tu.....kena wat popcorn pasni....tonton wayang

    ReplyDelete
  4. mmg best kan. ;)

    farizafairuz.blogspot.com/2012/03/series-sangat-berbaloi-rm7-saya.html

    ReplyDelete
  5. memang kelakar cerita ni... heheheh... :)

    ReplyDelete
  6. best eh? tak berkesempatan nak tngok lagi. tapi abang da ada cd nye. huuu~

    ReplyDelete
  7. baru tgk citer ni semalam....wayang dalam rumah gak..selesa...tengok sambil makan kuaci...

    ReplyDelete

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)