~ my sis!selamat pengantin baru!

sumber-google :D



hari ni pagi2 lagi telepon rumah..mak yang angkat..."mak,ramai ke orang datang?ada orang lagi la tu?akak cantik tak??hiasan bilik?ok tak majlis tu??'' adoi...banyak kan soalan dila tanya mak..nak buat camne..excited akak kahwin hari ni..kul 10.30 pagi tadi...dila lak jauh di perantauan..tak boleh tengok!huuu... :c

sape yang tak suka tengok orang kawin?sila angkat kaki..hehe... mesti la suka kan..tambah2 adik beradik sendiri..but akak?kan dila dah kawin..dila langkah bendul ek?eh,mana ada langkah bendul!tersepak je bendul tu...haha...gelak jahat...   ala..jodoh kan kat tangan Tuhan..jadi tak kisah la dila kahwin dulu ke dia kahwin dulu..asal bahagia sudah..dan diorang ni dah kenal dan jatuh cinta lama dah..ce teka berapa tahun bertahan sampai hari ni?? jap nak kira..hehe... about 8 tahun!! oh my god!lamanye!memang setia dan sweet diorang ni..akak dila jenis kadang2 sweet kadang2 marah...biasa la perempuan ..cik abang dia lak jenis suka memujuk..nasib ko dapat camtu.. :D

sebelum diorang kahwin dila banyak kali mimpi tau...mimpi balik rumah...seminggu lak tu!lama la tu..tapi mimpi hanya mimpi...huhu... :(

anyway...selamat pengantin baru dear...semoga kekal dan bahagia hingga ke akhir hayat...semoga menjadi isteri dan suami yang soleh..dan dikurniakan cahaya mata yang ramai2..hehe..tak sabar nak tengo gambar nikah dia malam ni atau esok.. ;)

nasib tak jadi balik,kalau tak, tak dapat ler cik abang dila g exam hari ni...exam mengejut..



Salam Sayang...

8 comments:

  1. wah ! selamat pngatin baru buat kakak :)) alhamdulillah dah jodoh. huhu. bile nak sampai jodoh saya? heee~ papepun, moga pkhwinan tersebut kekal hingga ke syurga. amin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq ;) amin..jodoh ciksukaberangan bila ek?insyaAllah ada la tu :D..tunggu ye..hihi

      Delete
  2. dila kat mana?? slmt pengatin baru utk sis dilla

    ReplyDelete
  3. waaa~ tahniah untuk kakak Kak Dila :D moga sampai syurga.. amin

    ReplyDelete
  4. alahai...nak wat cane kan.. barakallahulakuma fi khoir untuk mereka (^___^)
    p/s: respon to ww, is kena rajin turun dapuq, blajaq masak dari incik asben... hohoho
    selalu rajin potong2 je, tapi tu pun lambat, dia buat lagi cepat...uhuk3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi..xpela..asal kita tolong dia kan...sweet je dua2 masak kt dpur...seronok kan? :D

      Delete

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)