~ MESIR!! wait for me...wink2..;)




Hari ni,pagi-pagi lagi abang dah kena g Amman...sebab pe?nak tengok dan cek dah siap ke belum iqomah dila untuk duk lama kat sini..kul7 abang dah kena naik bas g...yela..murah sikit kan naik bas..lagipun tahu-tahu ler mahal perbelanjaan duk sini...perjalanan pulak ambik masa 2 jam nak g Amman tu...dan untuk isteri tercinta sanggup abang bangun pagi-pagi,sarapan dulu sikit dan naik bas...huhu...tq abang...;)

yang excited terlebihnya dila ni..kenapa ek?hihi...sebab abang cakap,kalau iqomah ni dah siap, leh ler abang nak bawak dila g jalan-jalan...suka3!!....sebab dah tak tahu nak watpe kat rumah ni..so bila abang dah cuti sekarang, leh simpan duit g jalan-jalan...;) nampak tak gambar tu?tiket nak g mesir...hihi..

dila tak kisah pun jalan kat mane...sebab guna duit abang kan, malu pulak nak paksa-paksa ni..huhu...memang hajat nak g UK...tapi takde peluang lagi sebab abang cakap dah terlambat nak ikut rombongan yang nak g UK tu..abang sibuk ngan periksa final hari tu tak tahu pape...takpela,tak kisah...pastu abang tanya lak nak g TURKI ke? erm..macam best kan...tapi billa tengok balik harga rombongan tu,mak aihhh! mahal giler! huhu..so cakap kat abang, kita g yang shopping dia murah la...syok sikit kan beli barang..hihi...mana lagi,..MESIR la....sana barang-barang lagi murah dari sini...dan duit sana nak lebih kurang ngan malaysia....Jordan ni kalau 1 dinar dia,iaitu rm1 dia bersamaan rm4.30 kita...mahal kan?huhu...pandai-pandai la hidup kat sini...abang pulak ok je g mesir sebab boleh jumpa kawan-kawan dia...

berbalik pada cerita...hihi..jadi bila dah g Amman..Alhamdulillah..orang sana cakap dah nak siap..g ambik kat balai polis kat tempat dila ni je...dan ape lagi..abang cepat2 la beli tiket flight g mesir....Yahoo!! dapat jalan-jalan..tak nak duk rumah dah..hihi....tq Darling ;)

21 Januari - 31 Januari 2012....
Eiffel Tower Travel...
kul 1.55 petang...


tak sabar...;)

Salam Sayang...

9 comments:

  1. ya..saya berminat..follow saya juga ye....tq....

    ReplyDelete
  2. seronoknya dpt merantau tmpt org..teringin jgk nk p tmpt org nie..hehehe..insyaAllah..suatu hri nanti..doakan nur yer.. :)

    ReplyDelete
  3. @nur chahaya :
    tu la nur,xsbar nk g...doakn smuanya slmt ye..insyaAllah suatu hr nnti nur akn meh sni jgk=)

    ReplyDelete

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)