~selamat berpuasa!:)

Assalamualaikum..

Selamat berpuasa kawan2 blogger! Malam ni dah terawih kan? G tau..banyakkan amalan di bulan puasa...Alhamdulillah hari ni jumaat 20 hb 7 jordan dah puasa...tengah puasa ni..menunggu 3 jam lagi nak berbuka..hihi..

Sini musim panas..betul2 menguji kesabaran untuk sabar tengah2 puasa..memang tak boleh keluar,nanti dahaga air sebab suhu sekarang dah 40 lebih darjah celcius..xde hujan kat sini..awan pun takde sebab terlalu panas..doakan saya dan suami bersabar ye puasa..huhu..

Time puasa la rasa nak makan macam2 kan..kuih muih terutamanya...kalau duk sini kena wat sendiri sebab xde jual..so hari ni rasa nak buat roti canai..tengah perap doh..harap2 jadi:)

ok la,selamat berpuasa kawan2! Maaf andai diri ini ada buat silap ye:)

salam rindu,
Jordan,mu'tah...

11 comments:

  1. selamat menjalankan ibadah puasa :)
    http://ceritalieya.blogspot.com/2012/07/puasa-dan-birthday.html

    ReplyDelete
  2. wah da start puasa dulu... selamat berpuasa.. :)

    ReplyDelete
  3. selamat berpuasa , kak !

    mari tingkatkan amal ibadah :)

    ReplyDelete
  4. selamat berpuasa ye kaisara

    ReplyDelete
  5. selamat berbuka kak! eh, dah buka kan.. hehe
    selamat berpuasa :D

    ReplyDelete
  6. selamat berbuka..moga mndapat kberkatan darinya..amin.:)

    ReplyDelete
  7. slmt berpose di tempat org. :)

    ReplyDelete
  8. selamat bpuasa...semoga tabah kt sn k..jg diri + kesihatan sbb pns2 ni mmg dugaan ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ramadhan. selamat bpuasa di bumi jordan,kAK. =)

      Delete
  9. kak is singgah lagi sini.. tingin nak pi dapuq dila.. tapi duk berfikir2 ni.. yaAllah... rajinkanlah kak is (^___^)

    ReplyDelete

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)