~Jubah dan blouse~

Assalamualaikum...

Xtahu nak post entry pasal pe..buat pasal jubah n blouse kat sini la...tapi sayang..xboleh nak tempah ngan dila dah sebab dah ramai kirim..adik beradik saja dah 7 orang..kawan lagi..risau terlebih muatan beg...baju dila pun xmuat bawak hari tu..hihi..flight lak berat 20 kilo lebih je sebab xde transit..hari tu kargo jubah mesir..xboleh kargo dah..kalu camtu boleh cuci mata jela..jangan marah...hihi...


Minggu ni tiap2 petang ajak abang keluar ambik angin petang..keluar sambil minum air atau makan aiskrim.macam kanak2 dah..masuk kedai depan rumah ni..cuci mata..dan terus beli abaya yang family kirim..mahal sikit tapi murah lagi dari malaysia..malaysia beratus ni,nak untung punya pasal..tapi xelok sebab sangat banyak mereka untung..cekik darah..hihi..dan seronok dila bila beli sebab betul2 lebar baju sepadan ngan kitorang..just baiki labuh..perfect!




Belang2 macam rimau..tapi comel..hihi..simple..



Ada permata besar..



Jubah semua ni jenis kembang ke bawah..kurus di atas..manik penuh di tangan..



Permata besar kehijauan..



Warna warni gitu..akak nak sangat.

Antara 5 ni konfem saya pun nak jugak...selalu camtu..nak beli kat orang mesti nak beli untuk diri sendiri..abang cakap hari tu dah beli berapa pasang kan..so saya beli ngan duit sendiri la...hihi...saya ada duit la abang:p

Lepas balik butik tu..still berjalan lagi keliling kedai depan rumah..abang yang bawak arah..dia kata cuci mata puas2.. nanti umi datang senang,saya pulak yang bawakkan umi berjalan..hihi..cuci mata terus terpaut baju blouse labuh ni..abang yang cakap,tengok ni...comel..sesuai ngan skirt labuh tuuu...ok..memang comel..hasilnya....



Purple...sesuai ngan skirt purple...murah..xsampai 40 pun;) dah tengok malaysia,mahal...



Meroon hitam..
Ni pun harga lebih kurang...

Dua helai abang belanja...tq ye;) nasib jenis suka membeli n support bini dia beli..hihi...dia tahu dah balik malaysia semua benda dia tunjuk bini dia xnak..walaupun just rm10..kenapa ye...ntah la...duk negara orang je semangat membeli...sampai ape yang saya beli mesti nak bagi adik beradik juga...sayang punya pasal..xmau pakai sorang2..

Jubah kawan ada ambik gambar hari tu..tapi lupa folder mana letak..kalu jumpa dila share...boleh cuci mata lagi.. jahat! Hihi..

** jubah kain lembut,xkedut dan comel jadi pilihan saya..walaupun mahal sikit...kalau murah tapi nipis, mudah kedut ,corak kat leher je saya xkan beli...xpakai nanti..baik beli yang saya terus puas hati nak pakai banyak kali..lain orang lain mata dan pandangannye...citarasa pun lain..jangan marah ye ;)

Salam...;)

12 comments:

  1. cantik betul semua dress tu.. nak tempah dah tak boleh pulak.. hehe

    ReplyDelete
  2. yg prple putih tu cantik...nak jugak!!!

    ReplyDelete
  3. cantikkk tapi tak suke sgt yg manik manik. yg sulam suke. ;)

    ReplyDelete
  4. cantik2 la...x pernah pakai jubah teringin nak pakai tgk org pakai cantik ja.....

    ReplyDelete
  5. saya tak pernah pakai jubah ni..

    ReplyDelete
  6. cantiknya..nasib baik xblh kirim kan.haha

    ReplyDelete
  7. cantik jubah tu...len kali bley kirim kat dila hihi

    ReplyDelete
  8. yg manik penuh biru kt tgn tuu cantik sgt2 la,kak.^^hrga jubah kt sne mmg xmhal klau nk dbandingkan kt sini. hee3. x sabar rsenye nk shopping jubah kt sane ;p

    ReplyDelete

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)