~ tak habis2 gaduh!~

Assalamualaikum..

Semalam gaduh,malam ni gaduh lagi...aih..apa nak jadi ngan orang arab ni haih..semalam gaduh besar-besaran kat tempat dila ni..mu'tah jordan..beberapa track polis datang melepaskan tembakan kat orang yang gaduh tu..tembakan gas pemedih mata..ramai la yang gaduh..betul2 depan kawasan rumah dila ni..sebab dekat ngan pekan kan..

Mula2 ingatkan diorang main bunga mercun ramai2.. sekali bunyi polis datang..rupanya tembakan..memang ramai..kesnya pelajar karak ditikam oleh puak mana ntah..pastu diorang balas dendam la tu kot..ish,tak tahu cite aih..xnak g dekat,dan xboleh keluar rumah malam sebab kang xpasai2 kena gas tu..tingkap rumah pun kena tutup...ingatkan semalam je..malam ni pun ada lagi..erm..apa nak jadi la..

Polis pun kena halau balik ngn diorang yang ramai tu..yang pasti balai polis kecil depan pekan ni dah terbakar...huhu..minta2 esok dah xgaduh..takut la..diorang arab ni gaduh main ngan pisau parang tau..jangan main2.. huhu

ni baru sikit kat sini...xleh bayang kat syria tu camna ╮(╯_╰)╭

salam...

18 comments:

  1. hheehe jangan dila yg gaduh dah la ya ;-)

    ReplyDelete
  2. jgn kata kat jordan jer bergaduh kat malaysia ni pun sama naik jer..jenayah bersepah skang ni

    ReplyDelete
  3. wuiii takutnye dengar citer ..
    tu laa kan , mcam la kalao perang ? eeei , nauzubillah

    ReplyDelete
  4. wahhh..ganasnyee..

    takot..!!glurp

    ReplyDelete
  5. takutnye klu dpn umh sndiri..

    ReplyDelete
  6. takutnya x leh nak bayangkan klau ada di sana camna dok gaduh camtu...seram aiihhh....

    ReplyDelete
  7. bahaye nye hidup kat sane.. ish ish.. pandai2 r jage diri ye..

    ReplyDelete
  8. hati2 ye dila.... dok jer dlm rupa... pintu tinggap jgn lupa kunci... tingkatkan keselamatan dlm rumah yer...
    takut pulak sy dengar cerita dila ni...

    ReplyDelete
  9. seram . jgn la jd benda bukan2 ke tuan entry ye

    ReplyDelete
  10. bahayanya..takut plak dya dgr

    ReplyDelete
  11. malaysia pun ape kurangnye. huhu.

    ReplyDelete
  12. takut pulak... dila jaga diri baik2 ye..

    ReplyDelete

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)