~ rokok + gedik! ~

Assalamualaikum...

berlaku beberapa hari yang lepas...

Masa tu duk dalam coster(van) nak g amman jap...nak ambik pasport cik abang yang direnew tarikh..lamanya buat,baru siap..-_-! Perjalanan dalam coster mengambil masa 2 jam..oh! Lamanye!... sabor jela..tapi yang xsabar adalah perangai orang arab yang penuh dalam coster tu...yela,dah negara dia memang penuh ngan orang dia la kan..Ya Allah! Memang xsuka! Dah ditampal steaker xboleh merokok dihisapnye jugak rokok tu..fuh2! Depan2 saya pulak tu..busuk! Kuat giler bau...saya tak kisah nak merokok ke tak sebab tu diri dia,yang kisah sangat jangan hisap depan saya..rimas bau tu! Busuk! Terus saya tutup hidung ngan tudung..peduli pe..lepas sorang2 merokok..uuu...╮(╯_╰)╭


Bila balik pulak naik coster lagi sebab bas xde..perkara sama jugak berlaku..depan saya jugak merokok..dah la tingkap tepi dia xbuka..lemas! Cik abang kat tepi tak boleh buka tingkap sebab duk belakang sekali tingkap mati..nak tegur xboleh sebab arab ni mudah gaduh...kang xpasai2 gaduh dalam tu..huhu...


Dan yang merokok ni gatai...kat tepi saya ada dua orang perempuan arab seksi ok..tak pakai tudung,makeup kuat..lelaki tu pulak duk depan saya sebelah kanan..dari mula2 perjalanan sampai la perhentian xhenti2 mata tengok perempuan tu...mata dia duk tengok sambil senyum2.. geram rasa nak cungkil mata wat sup bagi kucing makan..boleh? Huu..perempuan tu pun satu..tak pakai tudung..bila laki tu buka jendela sikit,angin masuk mula la rambut dia gedik nak melayang2.. so dia serabut n mengomel2 ape ntah,xfaham..lelaki tu pun tutupla tingkap..Ya Allah! Tu je tingkap dekat ngan kitorang..panas la! Tingkap lain pun dibuka sikit,memang tak rasa...yang dia kisah sangat ngan perempuan tu kenapa...sape suruh dia tak pakai tudung..padan la muka...tapi ngan kite sekali kena kenapa...-_-!

Memang geram..saya tengok je wat muka marah,tapi dia still tengok perempuan gedik tu...pastu sengih2... saya tension terus wat derk n tido dalam keadaan bahang panas! Abang dengar earphone sambil tido..malas layan...lepas tu terjaga...sebab? Perempuan tu menyanyi n pasang lagu dalam hp kuat2.. dia nyanyi ikut lagu tu..walaupun nyanyi xkuat sangat tapi kuat la sebab tepi saya..nasib la dapat kerusi belakang sekali:( benci3!

Kepada perempuan2 sekalian..jagalah adab anda sebagai perempuan..n jaga aurat anda...kalau tak rasa nak potong2 badan korang buat sup..tak malu ke lelaki tengok free2?...cepat2 la tobat..kepada lelaki,jagalah mata anda..kang saya cungkil bagi kat kucing...

bila ingat balik rasa geram! Sekian!

10 comments:

  1. sbar ye dilla..dya pun tahan bau rokok..

    ReplyDelete
  2. Huhu. Tragis nye citer .Aduhai

    ReplyDelete
  3. macam2 kan..kena sabar jela dear..apa blh buat..huhu

    ReplyDelete
  4. kak is pun xsuka bau rokok.. huhu

    dila.. sebut pasai cungkil mata, kak is yang seghiau~sakitnya....

    ReplyDelete
  5. wani xsuka bau rokok..nasib suami tak merokok hihihi..dyla kena sabar banyak :))

    ReplyDelete
  6. tumbok je pompuan tu . haha :DD
    gatal gile . kite pun xske bau rokok oh ! memang anti sesangat !

    ReplyDelete
  7. sabar jela.bahaya gak kat tempat orang ni.tegur salah, tak tegur pon salah.hmmm

    ReplyDelete
  8. sabar dila... nak buat macam mana... manusia ni macam2 ragam... hu...

    ReplyDelete
  9. geram memang geram.. tapi negara orang kot.. orang kite tak ramai kat sane kan.. sebaik baik nye sabar je r..

    ReplyDelete

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)