~ nur aisyah humaira'~



duk skodeng blog beutiful nara,terus terpikat ngan kecomelan budak ni..mesti dah kenal kan budak yang bakal famous ni..jom tengok gambar dia yang comel2 ni..gambar ketika dia jadi model tudung..mudah-mudahan dia akan pakai tudung walaupun dah famous esok2..jangan just jadikan tudung sebagai fesyen saje ye adik yang comel..;)











eee..geramnye tengok! comel pipi n mulut tu...geram nak cubit2..hehe..katanya baru umur 3 tahun..dah pandai posing depan kamera kan.. :) orang kata nak anak comel selalu2 la tengok budak comel..ok..lepas ni nak tengok dia la..hehe :P

nak tengok fb dia klik aisyah humaira...kredit to beautifulnara...


Salam Sayang...

21 comments:

  1. rasenye dh tengok kat blog cik rose kot. kiut budak ni. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeke..bdk ni famous..rmai je sbut psal dia:)

      Delete
  2. mmg budak pompuan baya nie suka beraksi dpn camera...budak2 kalau diajar bertudung mmg comel

    ReplyDelete
    Replies
    1. btul..bdk2 kcik2 la kna ajar pakai tdung kan:)

      Delete
  3. comel nya budak ni..bru umur 3 tahun ke? posing mcm mengalahkan orang dewasa..hihi

    ReplyDelete
  4. Wahh~ memang comel la budak nie. secomel namanya :DD

    **Ehem2. Dila ! Dh berisi ke? Hee ^___* Fiza doakan yang terbaek buat Dila n en. hubby ya. Amin... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..isi lain je ada ni fiza..:P..insyaAllah...usaha2..hehe..tq fiza..amin2:)

      Delete
  5. omeenyerrrrrr budak iniiii cubit pipi kang...:)


    tQ dila..~~~~~~^^.ore dah letak dah header tuu omeyyyyyy;)tp xpandai la wat transparetn tu...xde software die...hehe.....

    nk tanye?np gadis itu berwarna hijo?:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..cubit anak org kang kna marah ayah dia:P

      sama2 k.una..wrna hijau lambang dktr..hehe

      Delete
  6. Haa comel geramnya !! Moga2 dia sentiasa di jaga imannya amin !

    ReplyDelete
  7. memang comel pun
    mata dia besar ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mata dia pakai eyeshadow tu..kalau xmakeup mata dia xsebesar tu dila tgk..hehe

      Delete
  8. comelll nye model cilik tuu :D

    ReplyDelete
  9. subhanallah comelnya!!!

    ramai betul budak2 comel sekarang jadi femes. :)

    ReplyDelete
  10. as-salam,
    alahai comelnye adik ni. nak ggt pipi die! :)
    comel sangat!

    ReplyDelete

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)