~ worldless wednesday 1 :kecik2 dulu ~





kecik2 dulu..kawan wat jahat sikit mengadu kat ayah...bila dah besar rasa malu pulak nak mengadu camni...hehe..


Salam Sayang...

21 comments:

  1. ooo..anak ayah eks...mesti manja ngan ayah ni...hikhik

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi..xde manja sgt akak..tp sbb ayah garang,sbut je nama ayah org tkut..hihi :)

      Delete
  2. hehehe.... bila kenang balik mesti gelak atau senyum...

    ReplyDelete
  3. taw xper.. tp salu sy ckp jer.. tak pernah buat.. hee~~

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. kan..bila umur dila dh mningkt,bnyk je bnda dulu2 terkenang.. :(

      Delete
  5. hahaha...sy dlu pun mcm nih..tp blk xngadu pun..ayah garang...hihihih

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye?hihi..ayah dila grang gak..bila ngadu dia xwatpe pun..dia xnk mrah ank org..so ngadu je..huhu

      Delete
  6. haha..tau tak pe..dah besar diam kan diri je..

    ReplyDelete
  7. hahaha. sama lah time kecik2 dulu. huhu. tapi dah bsar skgni pun wat perangai lagu tu jugak. pedulik apa orang nak cakap. janji diri selamat. hahahahah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..yeke..mesti comel mcm budak2 kn..hihi ;)

      Delete
  8. sekarang pun boleh aje lagi tapi segan sikit lah.. haha

    ReplyDelete
  9. bdk2 mmg suka ckp mcm tu haha

    ReplyDelete
  10. hehehe. sama la kita. Fiza pon suka gak ngadu masa kecik2 dlu. Sekarang pon maseh lg ngadu. Tapi ngadu kat mak n ayah. Dua2 ngadu. Ngee :DD

    **Bukan anak manja, tapi dh jd kebiasaan. Hee ^^

    ReplyDelete

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)