~ nasihat di sebalik picture2 ni! ^_^



 ~ <3 nak bertudung camne pun boleh, belit2 ke, silang ke..asalkan betul2 menutup aurat iaitu bawah dari paras dada... manis je nampak <3~

~ ikhtilat : percampuran lelaki dan perempuan ~

~ betapa dia faham dan menghayati makna2 yang terdapat di dalam al-quran..kita?jom baca quran sambil memahami terjemahannya... insyaAllah hidayah akan wujud untuk menjadi yang lebih baik :D <3 ~

~ bertuahnya wanita itu kalau cantik di pandangan manusia dan juga cantik dipandangan Allah ( solehah).. yang tak cantik? jangan risau..pandangan Allah lagi penting :D <3 ~


nasihat untuk diri sendiri dan untuk orang lain...jom baiki diri menjadi yang lebih baik :D

sumber : facebook




Salam Sayang...

10 comments:

  1. suka la entry ni :'3 even ringkas.. x kisah la nk pakai mcm mana.. asalkan batas semua jaga.. batas pergaulan juga ;)

    ReplyDelete
  2. bukan hanya tudung sj yg patut pakai elok2...baju n kain@seluar juga...nice sharing...semoga kita jadi wanita cantik yang diberkatiNya..

    ReplyDelete
  3. indah la kata2 atas tu....aah..pandangan dri Allah lg penting..biar x cantik di mata manusia...

    ReplyDelete
  4. jom! thanks for share info kak ;p

    ReplyDelete
  5. entry yg sgt bagus.. thanks for sharing..
    fuhh lega dah dah boleh komen..hehe

    ReplyDelete
  6. pic2 yang penuh makna tersirat.
    bertudung tu sebenarnya tak wajib pun.. menutup aurat yang wajib kata ustaz azhar idrus.

    sesungguhnya kita memang kenan sentiasa memperbaiki diri untuk jadi yang lebih baik. terutamanya terbaik di mata Allah s.w.t :)

    ReplyDelete
  7. nasihat untuk diri dya juga..:D

    ReplyDelete
  8. cantik luar, cantik dalam
    alhamdulillah

    ReplyDelete

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)