Mimpi indah!:-)

Assalamualaikum...

Sekarang dah kul12 malam..eh!pagi dah..tapi mata still xngantuk..ni sebab banyak sangat tido la ni tengahari tadi..makan tido makan tido..aish!! Jangan2..nanti berat naik mendadak..tapi apakan daya..sorang2 kat rumah dengan hujan lagi memang mendorong untuk tido dengan lenanya..kaaannn :-)

Semalam mimpi sangat2 indah!sampai bangun2 je tersenyum sorang2..u know what?? Mimpi si kecil tiba2 dah ada kat sebelah dila...dengan pipinya yang tembam,tido sambil tersenyum..ouh!sangat comel!! Tapi sedih sebab kejap betul mimpi tu..dalam 1 minit kot..mimpi dia tersenyum terus dila terjaga..geramnya!!




Tembam macam budak comel ni la..adakah dia pun camni??oh!xsabarnya! Tapi tahan dulu..jangan keluar awal ye sayang..ada 2 bulan lebih lagi..tunggu..biar sihat walafiat:-) xkisah lelaki ke perempuan,muka like me or my husband..janji sihat! Sentiasa doakan :-)

P/s : harap2 mimpi camni lagi..pleaseee...^_^

9 comments:

  1. alhamdulillah seronok kan?semoga dipermudahkan ye..amin

    ReplyDelete
  2. yup.. harap2 smuanya sihat dan selamat kan ;)

    tq singgah blog Alycia .. follow u ;)

    ReplyDelete
  3. mimpi indah memang seronok, kan.

    ReplyDelete
  4. owh.. menati kelahiran memang indah. kalau kita yg mengandung ni teruja. apatah lagi si ayah.

    ReplyDelete
  5. insyaallah semoga semuanya selamat .... sabar tak lama lagi tu... :-)

    ReplyDelete
  6. masa akak mengandung dl,..hubby mimpi anak perempuan,..muka macam dia,..skali keluar,..mimpi jadi kenyataan..

    mg anak dila nnt comel cam dila jugak

    ReplyDelete
  7. wahhh.. bestnya.. dila nanti baby dah kuar nak tgk.. heee~~

    ReplyDelete

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)