~ entry makanan! ^_^ ~


lapar ke?meh tengok2 makanan ni meh..kot2 tengok pun dah kenyang..ke makin lapar??hehe (gelak jahat)

semalam g makan nasi arab..kabsah..duk kat negara arab ini jela makanan diorang kalau g kedai..kalau bukan kabsah,maghlubah,mandi,beriani..yang paling dila suka maghlubah..dan kabsah..tengok kedai2 juga..ada tu langsung tak sedap..yang tempat dila g ni sedap..harga mahal sikit dari tempat lain..takpe..janji sedap..dan dah banyak kali g sampai tuan kedai dah kenal..malu pun ada..:P

 ala..rasa mcm nasi goreng yang diletak rempah je..ni berlauk daging kambing..1 pinggan banyak..kena kongsi 2 orang..dila tak makan daging tu..maka ngan ayam bawah ni...harga nasi ni rm15..kalau lauk ayam rm13.50:)

 roasted..ntah ape benda aih panggil..hehe..sedap..macam kfc..duk teringin makan ni la..rm15 sekali ngan salad mayonis bawah ni ;)
 salad mayonis..dimakan dengan nasi dan ayam roasted..sedap mcam kfc gak;)

 ni kuih donut gebu yang dila beli ngan kakak yang jual kat kawasan ni..beli petang tadi..sedap giler! gebu sangat2! dah 2 kali beli..berbaloi..nak buat boleh,tapi tak gebu camni..hehe..teringat dunkin donut dan big apple..6 biji rm4.50..besar2;)
 abang syok makan..

ni lak dorayaki berinti kacang...sedap jugak..;)


makan,makan,makan...asyik makan je kitorang ni..dila tak naik2 berat badan..abang pun tak,cuma naik perut je ke depan..haha :P

- upload n edit by samsung galaxy note...best ^_^

Salam Sayang...

17 comments:

  1. untung laaa ade galaxy note...... ;p
    hadiah org demam ke tu semua? hihihi

    ReplyDelete
  2. salam singgah :)

    semua sedap2..dorayaki tu selalu beli kat pasar malam..dappp :)

    ReplyDelete
  3. cedappppnyaaaa.. buat org lagi lapar lah dila.. aishhhh.. =)

    ReplyDelete
  4. amboihh... sedapnye donut tu... hewhew

    ReplyDelete
  5. arghhhhh. lapornye tgk mknn. ;)

    ReplyDelete
  6. wah2.. semua sedap2.. nasib baik ckj da kenyang.. hehe...

    ReplyDelete
  7. Huu donut ngan nasi tu yang tak tahan tu.Kat sini susah nak cari yang betol2 sedap. Yang betul sedap setakat ni kat Cyberjaya ! Terbaik !

    ReplyDelete
  8. sedapnya dila ! tetiba rasa lapar je nie. Huu. >.<

    wahh. untunglaaa ada galaxy note ! jeles >.<

    ReplyDelete
  9. mahal nye.tp mmg nmpak sdap donut tu.
    hurm,
    kos kat sana mmg mhal kan,klau xsilap duit guna USD kan. 1 usd mzti sme dg 4 rnggit. (xpasti). heehe.

    ReplyDelete
  10. as-salam..
    mandi tu makanan macam mane kak? sedapnye tengok makanan kak ni, kalau syieda ni, mesti xjemu makan even hari-hari pun. hehehe sedap! :) aigooo.. kak tapau la kat syieda sikit. :p

    ReplyDelete
  11. nampak sedap tapi tak terliur la sebab baru je lepas lunch ni.hohoho

    ReplyDelete
  12. sedap semua makanan tu...
    nasib dh makan klu x teringin nk mkn jenuh nak cari hahahaha

    ReplyDelete
  13. wah edit ngan upload guna samsung galaxy (^___^)
    nice (^___^)

    ReplyDelete

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)