Duit syiling jordan dan mesir:)

Assalamualaikum:)



Ok..kat atas ni antara duit syiling jordan dan mesir...yang ada 10,1/2&1/4 tu duit jordan manakala yg 1 genih dan 50 qurush duit mesir..sungguh!! Rindu betul dengan dua negara ni..kalau xpergi sampai bila saya xtahu pasal dua negara ni camna keadaan dia..adakah indah khabar dari rupa?kena pergi sendiri tu..hehe

Dan dari negara ni la saya tahu camna duit diorang digunakan..camna cara mereka bercakap dan budi mereka..xsemua orang arab kasar,ada yang lembut,ada yang buat kerja sungguh2 dan ada main2 buat kerja..atas sikap masing2 la kan..ala sama macam kita kat malaysia je..hehe

Cuma pengalaman tu benar2 xleh dilupakan..pahit manis semua ada..kat jordan jugak saya belajar menjadi suri rumah sepenuh masa..balik malaysia separuh masa..:-p

rindu,rindu rindu...harap dapat pergi lagi menimba pengalaman di sana..kali ni bawak anak yang dah besar..bila agaknya ye..:) insyaAllah..

Selamat malam blogger sekalian..Assalamualaikum;)

No comments:

Post a Comment

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)