Kenduri lagiii..:-)

Assalamualaikum..

Lama rasanya xupdate..sebab xde idea dah dan fikiran tengah takut..takut bila fikir due date dah xlama..nervous gitu..ada sebulan je lagi kalu nak ikut due..tapi ramai yang awal 2 minggu kan dari due so lagi tinggal 3 minggu..waa!!sangat nervous!hee..tapi tetap pujuk hati dan selalu cakap xpe2..orang lain boleh,xkan aku xleh..insyaAllah..kan3? Doakan tau:-) dan insyaAllah khamis ni nak balik berpantang dan rehat kat kampung dah..kelantan..ish!mesti sakit pinggang tuh duk dalam keta 8 jam..huu..sabar2..

Ouh ya!bulan 3 dan bulan 4 ni ramai betul orang wat kenduri kan..tambah2 cuti sekolah bulan 3 hari tu..ramai kawan dila kawin..tapi banyak xdapat g sebab diorang wat kat kelantan..dila lak duk nilai..erm..xde rezeki tengok diorang..tengok gambar jela:-) tapi baru2 ni dan dalam bulan 4 ni jugak dila ada attended 3 kenduri kawin..kat kl,seremban dan kuala kubu baru..jauh jugak tu sebab ada dalam sejam lebih jugak nak sampai..fuh!berpeluh2 sampai kenduri..nak2 musim panas sekarang =_=


Dan kat bawah ni antara gambar sekitar majlis kenduri yang dila g..sorang kenduri kawan suami yang sekelas ngan dia masa diploma..pakai baju pink..dan sorang lagi kenduri kawan baik dila dari diploma lagi..pakai baju biru..jom layan gambar yang xseberapa ni:-) letak sikit2 sudah..sebab ni je pun gambar yang diambil..betul2 malas..hehe

P/s : kepada kawan baik dila,khairul adilah, selamat pengantin baru..semoga bahagia hingga ke syurga..:-)

















4 comments:

  1. hehe.. lawanya diorang ^^

    akak jgn buat kerja berat2 tau.. insya-Allah, moga Dia mudahkan proses kelahiran ^^ hehe

    ReplyDelete
  2. comel nya tgk dila.. kecik-molek je.. semoga semuanya selamat tau.. =)

    ReplyDelete
  3. wah keciknya dila... heheh..mg selamat melahirkan nnt

    ReplyDelete
  4. comelnye dila ngan dh nampak perut tu..hehe..due bulan 5 gak eh? samalah kite.. semoga dipermudahkan dan selamat semuanya yer.. kuatkan semangat yer..

    ReplyDelete

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)