~banyakkan amalan di hari jumaat~



pejam celik pejam celik eh!dah hari jumaat! kejap je kan masa berlalu..rasa hari tu baru jumaat...so bila dah sampai hari jumaat yang mulia ni..jom kita tingkatkan amalan kita..tak semestinya hari ni saja,hari2 lain pun kita kena banyakkan amalan..cuma hari jumaat hari yang banyak kelebihannya..bila lagi kan nak buat amalan kepadaNya?takkan nak tunggu esok2?kita tak tahu adakah kita masih ada hari esok..hanya Allah yang menentukan..


malam jumaat dan hari jumaat jom kita amalkan membaca surah al-kahfi..




inilah di antara kelebihan membaca surah alkahfi pada hari ni..jom sama2 amalkan;)


**hari ni jumaat,esok sabtu..dah hujung minggu..mesti blog ni sepi lagi tanpa pengunjung yang berehat di hari minggu..huhu**




Salam Sayang...

6 comments:

  1. thnks for sharing..

    huh.. g bercuti lgi ke esok?

    ReplyDelete
  2. tu lahhh dienye kan. asal weekend je trafik down. huhu.

    ReplyDelete
  3. good info =)

    sy dah follow awk =) jom follow sy ek =) tq tau

    ReplyDelete
  4. tengs 4 sharing dila !

    ehh~ dila g bercuti ek? ngee :DD

    ReplyDelete
  5. sangat suke quote yang pertama tu. terima kasih ingatkan alin jugak.. :)

    ReplyDelete
  6. ni sy dtg ni dila.. dila holiday mana2 lagi ke??

    ReplyDelete

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)