~ nasi goreng cintaku~



tajuk ntah pape..hehe..nasi goreng cintaku diberi khas untuk nasi goreng buatan suamiku..;)

hari ni si dia offer nak masak..so ape lagi..saya on je..leh relax2 jap..sayang kamoo<3 @--}--
 agak pucat sebab xletak kicap..hihi..tapi sedap berikan bilis dan telur:)

 ditambah pula udang goreng tepung berempah resepinya..nyum2!;)

dan air milo kaw2..


**semuanya abang buat..thank u laling..jasamu dihargai..lain kali buat lagi..hihi ;)**




Salam Sayang...

11 comments:

  1. bagusnye...tapi np nasik tu nmpk mcm lembik sikit je..ek?hehe

    ReplyDelete
  2. wah bertuah dia dpt suami pandai masak.. bukan senang tau lelaki nk masuk dapur masak utk isteri... nasi goreng cina ke tu? wah air milo tu mmg kaw punye..

    ReplyDelete
  3. hehe... kite pun suke nasik goreng cinta by hubby kite.. ahak! sweet gitu...

    ReplyDelete
  4. wahh bestnya hdup dah khwin ni kan.. mnje2 je..:)

    moga bhgia ya..:)

    ReplyDelete
  5. peweeettt... heee~~ sori baru jengahei.. bx exam kononnya..

    ReplyDelete
  6. dah macam nasi goreng kampung.. tengok pun dah sedap.. husband buat memang tambah sedap r kan

    ReplyDelete
  7. wah2...sedapnya...untung dpt rs 'air tangan' suami ;)

    ReplyDelete
  8. wah rajinnya cik abg dia hihihi

    ReplyDelete
  9. suke3 (^__^)
    kak is pun suka makan kalau incik hubby watkan... (^____^) sedap sebab kita xkena buat... hohohoh

    ReplyDelete
  10. untungnya sis suami masakkan.. nampak sedap pulak tu

    ReplyDelete
  11. sedapnya....... @_@
    udang + nasi goreng memang menyelerakan sangat. :) pastu milo panas pula. aduhhhh bestnye kak, ade suami masakkan.. heee...

    ReplyDelete

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)