~ yes!dapat doodle from apit! (^_^) ~




yei2! Alhamdulillah...dila berjaya jadi peserta 30 terawal dalam segmen cik apit...dan dah dapat doodle!cantik! i like3333333333333!!! :tup  amboi! bukan main banyak lagi like tu...sebab memang tengah hepi pun sekarang...bukan senang nak dapat orang tolong lukiskan doodle untuk dila ni..nak harap melukis sendiri boleh,tapi senget jadinya doodle tu nanti..hehe... :r

apit buatkan warna pink sebab dila gitahu dila sukakan pink..dan guna netbook acer...awak tak suka pink??bior ler...hehe... :vD ...terima kasih apit!


doodle sayang,duduk leklok ye kat sidebar tu... ;)


Salam Sayang...

9 comments:

  1. akak punya pun comel~ kaler pink! :D

    ReplyDelete
  2. wah3.. comelnyeee !! tahniah dapat doodle :)

    ReplyDelete
  3. comel sangat3 :) untung laaa..

    ReplyDelete
  4. uhuk...comelnyer....

    ayu pun suke pink..

    ayu dah follow sini..ayu harap berjaya la kali ni follow2 org..huhu

    kalau xde, msg kat shoutbox ayu ek?dah xlarat da nak ade teknikal prob cmni:(

    ReplyDelete
  5. hihi..comel kn,..nnti nk msuk lg la klu ada segmen doodle..:P
    @ayumi : thanks dear..dh ada..:)

    ReplyDelete
  6. comel sangat lah dilla.. jeles2..hehe

    ReplyDelete
  7. Ala nk juga...;)
    nti ajk la ciksu skli yer..
    dila sihat?

    ReplyDelete

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)