~ bookmark ;)



bookmark ni dibuat khas untuk 3 orang kawan yang baik hati ngan saya kat sini...diorang la yang selalu ajak makan kat rumah, dan jahit tudung saya...ajak makan dh 3 kali kot..makan lak sedap2..uish,nak cari kat mana masakan melayu kat sini kalu bukan buat sendiri atau orang buatkan..sebab kat jordan ni takde kedai makanan melayu...huhu..orang arab makan pe dia?roti n nasi arab je tahu.. :D  diorang jugak tolong jahitkan tudung bukan 1 helai,tapi 4 helai..free pulak tu..segan dibuatnya..huhu... so bagi ni jela yang mampu untuk korang..sempena tengah exam sekarang... gudluck dear! :)






cik abang suruh jual ni kat sini..tapi ada ke nak beli...huhu :P


Salam Sayang...

13 comments:

  1. wah..cantiknyer bookmark tu...cer cuba jual mana tau kan kat sana...
    er..dh berapa lama stay kat Jordan??

    ReplyDelete
  2. cantiknya... suka tengok... awk memang kreatif... :)

    ReplyDelete
  3. adoi.. cutenya.. dah bpe bnyk cute sy ckp kt blog ni.. =)

    ReplyDelete
  4. wah.. cantiknya bookmark tu.. kreatifnya... :)

    ReplyDelete
  5. wah... ntuk is xdak ka satu? wawawaw (T____T)

    ReplyDelete
  6. eeeiii... geramnye!!! lawanye!! huhu >,< kreatif dan rajin betol! baru tahu tinggal dekat jordan. berapa lama da?

    ReplyDelete
  7. comelnyeeeeeee. konfem boleh jual ni. ;)

    ReplyDelete
  8. cantiknye dilla..dilla ni mmg btl2 kreatif lah..try lah jual..mana tahu ada yang berkenan dan beli

    ReplyDelete
  9. comelnye!! bagus jugak kalau dapat jual tu.. boleh dapat income lebih.. hehe

    hai, datang dari blog ben ashaari :)

    ReplyDelete
  10. salam perkenalan!

    singgah dari blog abg ben
    jemput datang blog pka ye

    pkaemerald.blogspot.com

    terima kasih :)

    ReplyDelete
  11. singgah dr blog BA ni...comelnye book mark tu..blog ni pn comel ^^

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum...
    lawa aa book mark tu..kalau jual mesti laris punyalah...unik tu...

    ReplyDelete

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)