~ kritikan terbaik! ~





salam sejahtera korang!;) sihat?2 3 hari dila tak post entry kan...sebab :

- tengah sibuk urus rumahtangga...maklum ler suri rumah sepenuh masa buat masa sekarang...hihi

- sibuk tengok komen2 dan kritikan kawan-kawan sini..edit blog...

- sibuk main salji..salji turun cantik beberapa hari ni..hihi


tukar topik pulak ye...tajuk kat atas tu kritikan terbaik! ape yang terbaik??komen dan kritikan korang la terbaik...sebab sudi kritik blog dila hari tu...dan dila tak marah pun kena kritik samaada kena kritik kaw-kaw ke tak,biasa ke...tak marah...lagi suka...(yeke?) :P

ok..kritikan kawan-kawan semua dila terima dengan hati terbuka...walaupun rasa sedih sikit-sikit...huhu...sekarang 100% blog ni diubah balik...dah jadi blog yang ringkas dah....serabut lagi??malas dah teman nak baiki eh...kome ler pulok yang nolongnye...huhu...buat-buat tak nampak sudah yang serabut tu yer...huhu...

header tu dila dapat inspirasi nak lukis suasana camne bila tengok kat blog pakar cinta...ntah ler...tiba-tiba rasa nak lukis pulak ye...dah lama dah tinggal lukis doodles ni...bila dah lukis balik,yes! jadi..hehe...dan dila suka doodles ni sebab dila lukis tudung dia laaaabuuuuh...ala-ala muslimah sejati..hikhik...tak suka?tak comel?bior ler...:P

ok la...dah merepek panjang-panjang dah...huhu...semoga korang sudi lagi ek singgah-singgah blog dila yang tak berapa comel dah ni...dan yang penting,

TERIMA KASIH sebab komen dan kritik segmen hari tu!syukran2 (^_^)


Salam Sayang...

No comments:

Post a Comment

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)