~ in love...tri shulter card ~

Assalamualaikum..
hari ni dila nak tunjuk hasil projek card yg dila telah siapkan semalam...lama xwat hobi ni...fuh! sakit belakang wat benda ni..mana taknye...first time dila cuba wat kad ni tau...biasa buat kad ringkas2 je...tri shulter kad..dah lama ternampak kt internet contoh2 kad jenis macam ni..tapi xbuat2...smlm br ada rasa nk wat..n kertas pun dh lama beli..kertas pe?kertas manila n warna biasa2 je...buat ala2 kadar asal jadi..n mmg jadi! suka sgt2! xsia2 terbongkok2 buat..hehe...

dila mengambil masa selama 1 jam lebih gak la nak wat benda ni..xsenang n xsusah sgt..kena fokus btul2 cara nk wat n kreativiti gubah corak..erm..bab2 corak ni dila kurang pandai skit...bab2 cuba ni suka ler...masa lbih kurang 15 mnit dila fkir camne nk wat benda ni...n fikir corak camne nk wat,warna ape nak guna...fikir fikir fikir dh dpt idea...dila xnak tiru contoh kad shulter dlm tenet...nk wat sendiri..n lepas fkir dh dpt design corak..=)... pastu 1 jam diambil masa untuk potong2 n gunting kertas warna yg ada ni...yg paling mencabar bila gulung2 kertas untuk jadikan bentuk love...sakit urat wat...hihi..kertas warna yg dila sempat bwk skit dr malaysia..hobi punya pasal,sanggup bwk sini..hehe...jom tgk kad dila buat!=)




~ DIA BLH BERDIRI TEGAK ~
 





 


~ XTAHU BENTUK PE NI..MAIN HENTAM ~



 

 





~ KAD NI SBNRNYA DITUTUP CAMNI..GAMBAR ATAS TU STLH DIBUKA N DILETAK ATAS MEJA~  


Ni dila nk tunjuk cara buka kad ni...


video

No comments:

Post a Comment

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)