~ waaa!!kita teringin nak balik...huhu ~




huuu...hari ni tiba-tiba rasa nak balik...sebab pe?sebab pagi tadi ada mesej akak dila...dia dah nak kahwin dah...bulan 3 ni...15/3....dah nak dekat kan?huhu....

bila dia duk bercerita dia tempah tu, tempah ni, rasa nak balik tengok je...yela..lepas ni dah takde adik beradik yang kahwin masa terdekat dah..yang tinggal pun sorang je lagi..adik yang umur 20 tu...dia kata nak kahwin lambat lagi..so,lambat lagi la tu...nak tengok yang 1 bulan lagi ni...huu.......

dah ler sejak dua tiga hari ni asyik duk mimpi je family..rindu sangat ler tu cik abang kata...ate,memang rindu ler! teman nak buet camane...hehe...kalau la harga tiket tu seposen, balik kojap pun jadi ler...tapi mahal...pasrah jela...cuti pun dah takde...so tengok gambor pun jadi ler...(ayat terlebih pasrah tu)..(^_~)

kalau camtu,dila bagi jela hadiah kat dia kan..tak dapat balik pun dapat pos hadiah pun xpe..tapi nak bagi ape ek??album?konfom ramai bagi kalau kenduri kahwin ni...periuk belanga?amboi!harga pos tu akan sama mahal ngan harga tiket...huhu...baju?kat sini baju tak cantik2...ape yang ada kat sini ye...erm..korang ada idea tak?kalau ada jangan segan2 gitahu ek..kongsi ler...(^_*)


P/S : tak kira,usaha gak cari tiket murah..kot2 ada ler yang murah2 tu...hehe

Salam Sayang...

6 comments:

  1. anda telah di tag http://sysygawk.blogspot.com/2012/02/exclusive-giveaway-by-niena-sofea.html

    ReplyDelete
  2. Salam dila...best nye leh gi honeymoon kt Jordan....Hmmm,pe2pun,slamt berbulan madu ....smoga bahgia hingga ke syurga, amin....

    ReplyDelete
  3. @nadiah : ok...insyaAllah jap g dila join=)

    ReplyDelete
  4. @alhamdulillahinsyaallah : tq;) amin2...

    ReplyDelete
  5. tak tahu lah apa yg murah n terbaik kt sana cz tak penah smapai lagi...hehehe

    ReplyDelete

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)