Sunday 30 October 2011

~ gambar my wedding ~

Hanya gambar ini yang boleh saya tatapkan untuk sahabat saya...majlis perkahwinan yg xsemewah org lain..tp meriah dgn kehadiran sahabat2 yg saya sayangi...^_^


                              ~ poster ni saya wat khas untuk my wedding...but sbb bnyk sgt benda lain,dh lupa nk letak masa wedding...just tnjuk kt suami..^_^...susah wat benda ni...uhu ~



~ selepas akad nikah ~


 ~ bunga tangan yg digubah sendiri ~


~bunga  n kain langsir kt beranda dan kt tangga juga digubah n dihias oleh saya,akak n adik...jimat2..^_^ ~


~ bilik untuk pengantin juga dihias oleh adik beradik ~

~ hantaran yg diberi kpd pihak lelaki~

~ 4 pengantin n bersama imam yg busy..huhu ~


~ para hadirin yg menghadiri majlis akad nikah ~



~ cantik gambar ni kn?suka tgk...^_^..akad wali ngn imam ~

~ minta tandatangan n persetujuan saya..hehe..~

~ ini la kwn2 yg dtg majlis saya ^_^ ~
~ solat selepas akad nikah..syukur padaMu ~



~ dan yang bawah ni video perkahwinan kami...thanks to Zurami Interprise ^_^ ~





2 comments:

  1. selamat sudah..tahniah...
    selamat pengantin baru ;)

    ReplyDelete
  2. alamakk! ada baru tgok la video kawin kak dila..hehhe
    nice + akak mmg comel~
    naik seri pengantin tuuuu...

    ReplyDelete

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)