Cuti hujung minggu di terengganu..

Assalamualaikum ;)

Entry hari ni takde gambar..lupa nak ambik.huuu.. 

Semalam bertolak dari kl ke kuala terengganu..saja cuti hujung minggu kat sini sambil hantar mak dan adik balik rumah abang kat ganu..suami lak dah temujanji dengan geng kerja dia nak g candat sotong..semangat tuh g petang sabtu sampai la pagi ahad ni..insyaAllah tengahari esok hari ahad balik kl..kejap je dapat cuti sini..sedih tak dapat jalan lama..terengganu banyak kenangan wooo..hehe

Bila sampai ganu,segala kenangan teringat dalam fikiran ni..kenangan belajar kat unisza,kenangan bertemu jodoh pun kat sini..haha..mula la fikir dulu camna..ada kenangan pahit,ada kenangan manis..

Teringin jugak nak melawat guru dulu..tapi tak sempat..lain kali la..

Selamat hari guru kepada yang bergelar guru., ;)

1 comment:

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)