istana negara...

assalamualaikum ;)

19/2/2015... saat orang tengah syok bercuti balik kampung,kita yang duk kat nilai xbalik kampung hanya mampu jalan kawasan kl je..huhu..kami bertiga just cuti sini..g sungai buloh jap pagi tu makan2 sambut birthday sepupu dan mak sedara suami..lepas tu apa lagi,bawak diorang berjalan kawasan kl..teringin nak g istana negara katanya..hihi..kami pun xpernah g..

istana negara ni bahagian pameran tempat beradu,ruang tamu,dalam kawasan rumah raja xboleh ambik gambar..so just tengok camtu je.amboi! meriah sungguh bila tengok dalam istana..yang paling menarik library dengan bilik air raja..seronoknya dapat hias camtu..berangan ko..mahal tuuu!

bahagian koleksi raja je boleh ambik gambar...so layan gambar ni ye.. ouh! balik istana negara kami singgah menara kl lak...yang tu gambar xde ambik sangat..

ok la..jumpa lagi :)

No comments:

Post a Comment

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)