gaya macam kakak!

assalamualaikum :)

eh rajin lak update blog hari ni..angin tengah baik dan xde kerja camni la.hehe..anak dila, 'aisyah 'ulya dah besar..baru setahun 8 bulan tapi gaya dah nampak macam kakak dah.hehe..perangai pun alhamdulillah dah ok dari dulu...makin matang dan berdikari..mungkin sebab dia memang tahu dah nak jadi kakak atau sebab dia jenis suka g sekolah..serba sedikit berdikari..

setakat ni tido dari kecik memang tido sendiri xyah ulik bagai..dah besar ni kadang2 mama yang tido dulu baru dia tido sendiri lepas penat main sorang2.bangun dia lak kejutkan mama papa..malu aih mama..budak kecik yang tolong kejutkan.haha..

ni gambar dia baru balik sekolah.hobi makan..balik sekolah terus makan sambil baca majalah.dengan toncang tinggi kat kepala memang gaya kakak! bye2! ;)

No comments:

Post a Comment

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)