~ at karak ~

Bismillahirrahmanirrahim.....
post entri kali ni kat karak...let's enjoy these pictures....

~ ini kawasan jualan diorang..tapi hari ni banyak kedai ttup..huhu..~


~ jom g karak castle^_^







~ cantik..blh tgk banyak rumah2 org arab...~


~ jambatan menuju ke pintu masuk castle..~

~ omputeh pun ramai dtg sini..hehe..~


~ ape la yg dmenungkan tu...huhu...ini dh dlm castle..~
 

~ rasa macam nk terjun je..hehe ~





~ nampak x jendela yg ada cahaya tu? melalui jendela tu la askar2 atau pahlawan2 menembak anak panah untuk musuh...~












~ macam ni la permandangan dia kalau tgk dr atas...luas sgt2...~



 
~ ini muzium kt castle...tempat2 barang2 khazanah zaman dahulu~


~ ini la plan kwsn castle ni...~






ok....dh hbs dah....SALAM SYG...^_^

2 comments:

  1. cantik la dila... :)
    bpa lama lagi dila di sana ..?

    ReplyDelete
  2. ada 6 bln lg..bln8 blk...:)...meh la sni ciksu....:D

    ReplyDelete

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)