Review buku saat hati berdebar cinta...

Assalamualaikum ;)
Dah lama nak beli buku saat hati berdebar cinta oleh ustazah fatimah ni..duk tengok orang asyik duk post je pasal buku ni,nak tengok jugak apa yang menarik..cari kat kedai buku popular xjumpa lak..kebetulan dua tiga hari lepas ada g kedai buku mukmin kat kawasan sogo,terjumpa lak buku ni..apa lagi,terus beli :) 

Review buku berdebar cinta..












Rasa nak baca tak? Mesti la! Buku ni warna warni siap ada gambar kartun..memang teruja nak beli..hehe..isi kandungan not bad..boleh la..dia cerita pasal cinta bukan pada manusia saja tapi cinta Allah dan rasul,cinta alat dan cinta matlamat..tapi mengantuk jugak kalau baca..hehe..dila bagi 3 bintang.. Jom habiskan baca! :)

No comments:

Post a Comment

~ dAh hAbis bAca daH??tiNggaLkaN koMen ye...TQ;)